| 
								9:00-10:00 (Aula) | 
							
								  | 
							
								Regisztráció | 
						
						
							| 
								10:00-10:15 (Aula) | 
							
								  | 
							
								Köszöntés, a konferencia megnyitása 
								(Perjés István, Hülber László) | 
						
						
							| 
								10:20-11:50 (Aula) | 
							
								  | 
							
								Plenáris előadások | 
						
						
							| 
								  | 
							
								10:20-10:50 | 
							
								Prazsák Gergő: Az új tudás szociológiája | 
						
						
							| 
								  | 
							
								10:50-11:20 | 
							
								Pléh Csaba: Megváltoztatják-e kapcsolatainkat a kütyük? | 
						
						
							| 
								  | 
							
								11:20-11:50 | 
							
								L. Ritók Nóra:  XXI. századi szegénység (a digitális technológiák és a szegénység viszonya) | 
						
						
							| 
								12:00-13:00 | 
							
								  | 
							
								Ebédszünet | 
						
						
							| 
								13:15-14:45 | 
							
								  | 
							
								Szekciófoglalkozások/1. | 
						
						
							| 
								  | 
							
								Halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek a digitális világban – Csapdák és lehetőségek (Kazy 113.) 
								Szekcióvezető: L. Ritók Nóra | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								L. Ritók Nóra: Tehetség-prezi (egy innovatív fejlesztő projekt HHH gyerekeknek) | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Lencse Máté: Online tanulásszervezés és társadalmi szerepvállalás | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Bordiné Török Mária: Alapkészségek megerősítése digitális tananyagokkal | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Bálint Petra – Révész Tamás: Szegregátumtól a wififaluig | 
						
						
							| 
								  | 
							
								Médiapolisz lakói (Kazy 212.) 
								Szekcióvezető: Ságvári Bence | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Ságvári Bence: Mindennapi élet az eszközök világában. Kockák, kapcsolatfüggők és a többiek | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Kósa Éva: Közösségi háló: újfajta kapcsolati tőke? | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Antalóczy Tímea – Pörczi Zsuzsanna: Connected – a folytonos jelenlét temészete | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Székely Levente: Beavatottak és kívülállók – élet a digitális világban | 
						
						
							| 
								  | 
							
								IKT használat a XXI. század küszöbén (Kazy aula) 
								Szekcióvezető: Dávid Mária | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Hunya Márta: Hogy is áll a közoktatás? IKT-használat nemzetközi összehasonlításban, ESSIE 2013 | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Taskó Tünde Anna – Hatvani Andrea – Dorner László: Az IKT használat sajátosságai általános és középiskolás tanulók körében | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Papp-Danka Adrienn: Tanulási sajátosságok a digitális kompetenciák tükrében | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Dávid Mária – Estefánné Varga Magdolna – Soltész Péter: Az infokommunikációs eszközök használati gyakoriságának hatása a tanulói képességekre | 
						
						
							| 
								  | 
							
								Netgeneráció az óvodában (Kerekasztal-beszélgetés) (Kazy 305.) 
								Moderátor: Bakonyi Anna | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Nagy Ildikó Mária, XIV. kerületi Pedagógiai Kabinet, Zuglói Benedek Elek EGYMI,óvodai szaktanácsadó | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Futó Judit,  gyermek – és ifjúsági klinikai szakpszichológus, AVEC Pszichoterápiás és Oktatási Központ | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Felkért hozzászólók: Justh Anita, a Magyar Waldorf Szövetség elnökségi tagja, Árva Judit, óvodavezető, Óperenciás Óvoda, Budapest, Belle Krisztina, óvodapedagógus, Óperenciás Óvoda, Budapest | 
						
						
							| 
								15:00:16:30 | 
							
								  | 
							
								Szekciófoglalkozások/2. | 
						
						
							| 
								  | 
							
								A médiatudatosság főbb tényei és tévhitei a média- és kommunikációelmélet szemszögéből (Kazy 113.) 
								Szekcióvezető: Juhász Gergely | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Aczél Petra: Újmédia-tudatosság: akinek nem inge, vegye magára | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Bokor Tamás: Fiatal technokraták szövedéke. A digitális bennszülöttek politikai és közéleti részvétele körüli hitek és tények az újmédia-tudatosság tükrében: aktivitás, passzivitás, problémák. | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Juhász Gergely: Az online csoportok is működhetnek jól! Mely feladatok végezhetők sikeresen az interneten keresztül, és melyeket kerüljük? | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Kovács Kata: Az információs és kommunikációs technológiai eszközök oktatási alkalmazásának lehetőségei a médiaműveltség és az információs műveltség szempontjából | 
						
						
							| 
								  | 
							
								A digitális eszközök motiváló hatása a netgeneráció tagjaira – Jó gyakorlatok (Kazy aula) 
								Szekcióvezető: Lévai Dóra | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Fegyverneki Gergő: Digitális alapú motiváció – jó gyakorlatok magyarórára | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Vajda Éva: XIX. századi költők a Facebookon | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Fromann Richárd: Gamification – betekintés a netgeneráció-kompatibilis, játékos motivációk világába | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Mihályi Krisztina: Az animáció-készítés, mint a tanulási motiváció egyik eszköze | 
						
						
							| 
								  | 
							
								A csendes generáció. Együtt van dolgunk – A fiatalok társadalmi aktivitása 
								Szekcióvezető: Galambos Rita (Kazy 305.) | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Nemes Orsi: Fiatalok változó preferenciákkal | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Berkovits Dalma: Fogyasztói szokásaink átalakulása | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Takács Viktória: A „csendes” generációban rejlő lehetőségek | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Kiss László: A hibák gyógyító ereje | 
						
						
							| 
								  | 
							
								Biztonság a neten (Kazy 212.) 
								Szekcióvezető: Domonkos Katalin | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Domonkos Katalin – Ujhelyi Adrienn: Elektronikus zaklatás – egy kutatás tükrében | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Kiss Nóra – Prischetzky Botond: Végzetes szavak! Cyberbullying, avagy az elektronikus zaklatás Beszámoló egy prevenciós kampányprojektről | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Borsi Zsuzsanna: A jobb internet közös ügyünk | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Senkár Éva: Online gyermekvédelem – a Kék Vonal Lelkisegély Vonal tapasztalatai alapján | 
						
						
							| 
								  | 
							
								  | 
							
								Jósa Bálint: Első lépések a gyűlöletbeszéd-mentes internet felé |