AZ OLVASÓVÁ NEVELÉS MEGALAPOZÁSA
AZ OLVASÓVÁ NEVELÉS MEGALAPOZÁSA
http://olvasovanevels.gportal.hu/portal/olvasovanevels/image/gallery/1456267852_20.jpg
AJÁNLÓK: Nyomozós történetek (150)     ÉLETKORONKÉNT   0-4 éveseknek      4-6 éveseknek     6-10 éveseknek    Csak kamaszoknak
MIT OLVASSUNK?

 

 
VÁR A KÖNYVTÁR

Gyermekirodalom-filmadaptáció

 
KLASSZIKUSOK

Gyűjtemények

NÉPMESEKINCSTÁR 1-4.

 

 
Olvasóvá válás



Folyamata 

Az alapozás szakaszai 

A kiadvány célja

 
Az olvasóvá nevelés megalapozása

Kézikönyv tartalma

 
- CD-módszertár
 
Bemutatkozó

Pedagógiai tevékenység

 
DIGITÁLIS KÖNYVTÁR
 
-Ajánlók

Gyűjtemények

 
-Gyermekújság
 
-Online újság

Könyv és Nevelés

 
BABA-MAMA KLUB
 
-Foglalkoztató

ÖSSZES FOGLALKOZÁS >>

  1. Animációs népi mondókák   
  2. Animációs népi dalok
  3. Animációs versek 
  4. Megzenésített versek
 
GYERMEKEKNEK
 
Gyermekkönyvek kiadói
 
Gyermekirodalom
 
Mesés oldalak
 
TEMATIKUS OLDALAK
 
-Szülők oldalai
 
Pedagógusoknak
 
A MÉDIA VILÁGA
 
-Digitális nemzedék

KONFERENCIÁK (2012-2016)

DIGITÁLIS PEDAGÓGUS KONFERENCIÁK (2012-2015)

 
-Médiatanulmányok
 
-A TV-nézésről
 
--Hatásai

MÉDIAHATÁS TANULMÁNYOK  

 

-A kisgyerek és a tévé
--Óvodás korban
--Kisiskolás korban
--Iskolás korig
--Serdülő korig
-Az „elektromos babysvitter”
--A tévés erőszak hatáselmélete
--A Tv hatásairól
--Az állandóan szóló hatása
--Családi étkezés és Tv
-Egészségkárosító hatásai

 

 
-Médiatudatosság

TANULMÁNYOK

-A gyerekek és a média viszonya

-Miért is ne tévézzen a gyerek?

-Médiaértés és médiafogyasztás

-A médiatudatosság főbb ismérvei

-A tudatos tévénézés

 
HETI-NAPI LÁTOGATÓK

/2016-07-01

 

 
OLVASÓI NAPTÁR
2017. Szeptember
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
VÉLEMÉNYEK

Következő 10 cikkElőző 10 cikk

Egy nagymama szemével

2010. március   

Olvasóvá nevelni nem könnyű, még egy igazi olvasónak sem. Nekem két (felnőtt) fiam közül egyet sikerült igazán.

Számtalan óvodásom közül, biztosan nagyon sokat, természetesen a szülőkkel együtt.

Jelenleg az unokámért harcolok...!  

Egy óvodapedagógus szakmai véleménye

2009. szeptember   

Kedves Ildikó!

Áttanulmányoztam a könyvedet és CD-t. Sokkal többnek gondolom ezt, mint egy könyv és egy Cd-melléklet. Gratulálok, véleményem szerint teljes körű, tudományos szintű munka.

Az olvasni tanítást, az olvasóvá válást minden oldalról körbe járod benne. Illetve minden érintett (szülő, pedagógus, könyvtáros) meríthet belőle.

A könyv érték, a tudás kincs! - Egy kisgyermekes édesanyától

2009. április   

Kedves Ildikó!

Soha nem szabad feladni a hitünket, a reményt abban, hogy a világ csak jó lehet! Gondolok itt arra, hogy gyermekeink számára minél tovább meg kell őriznünk a gyermekkor csodáit! Ezt pedig csak a mesék, a könyvek által érhetjük el. Én legalábbis ezt gondolom. Amíg a gyermek mesét hallgat, átéli a történetet, megéli a csodát, a varázslatot. Ezáltal pedig - remélem - megszereti az olvasást, a könyveket!

Szülőknek ajánlom könyvtárosként

2009. március   

Kedves Ildikó!

Így kézbe véve a könyvet, teljes izgalom fogott el... Nagyon komplex, nagyon profi, nagyon tetszik!

Sok szempontot összefoglaló szakkönyv - HUNRA elnöke

2009. február   

Kedves Ildikó!

Pár napja megkaptam már a könyvét, melynek már több részét átolvastam, de azért még nem ismerem az egészet. Mindenesetre azt látom, hogy ez egy nagyon szép kiállítású, sok szempontot összefoglaló szakkönyv, amely a hétköznapi érdeklődőnek is könnyen követhető és befogadható. 

Olvasóvá nevelés szülőknek - újságírói vélemény

2008. december   

Kedves Ildikó! Ezúton szeretnék Neked szívből gratulálni a munkádhoz!

Tényleg, hiányt pótló ez a könyv, és jó volna, ha nemcsak pedagógusok, hanem szülők is forgatnák. Szerintem ezt propagálhatnák az óvónők is, mert ha abban a korban nem sikerül a könyv megszerettetése a gyerekekkel, akkor már nem lehet igazán  behozni a lemaradást. 

Marosvásárhelyi főiskolai tanár véleménye

2008. december   

Kedves Ildikó!   

Könyved valóban nagyszerű, minden a helyén van. Mintha magamat olvastam volna, teljesen egybehangzó véleményem van az olvasóvá nevelés kb. időszakokban való lehetőségiről, feladatairól...

Következő 10 cikkElőző 10 cikk

 
Itt az idő
 
GYERMEKTÉMÁK
 

Mesekönyvek időjárásról, évszakokról, természetről

 
VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ
KÉPESKÖNYVEK

PAPÍRSZÍNHÁZ

 
MONDÓKA- ÉS VERSGYŰJTEMÉNYEK
  1. Népi mondókák 
  2. Kortárs mondókák 
  3. Gyerekversek
 
I. ÉLETKORI SZAKASZ
CSECSEMŐ-, KISGYERMEK- ÉS KISÓVODÁSKOR (0-4)

    MONDÓKÁK

 
 
 KÖNYVAJÁNLÓ

2/KISGYERMEKEKKOR (1-3)

 KÖNYVAJÁNLÓ

3/'MI EZ' KORSZAK (3-4)

  KÖNYVAJÁNLÓ

Kicsik mesekuckója

Játékos ismeretszerzés
 
II. ÉLETKORI SZAKASZ
ÓVODÁSKOR (4-7)

 
ÓVODÁBÓL ISKOLÁBA

 
III. ÉLETKORI SZAKASZ
KISISKOLÁS KORSZAK
 

I. BEVEZETŐ SZAKASZ
(1-2. évf.)

ISMERETTERJESZTŐ (6-8)


II. ALAPOZÓ SZAKASZ
(3-4. évf.)

REGÉNY

  SOROZATOK

ISMERETTERJESZTŐ (8-10)

 
IV. ÉLETKORI SZAKASZ
KAMASZKOR

CSAK KAMASZOKNAK (klasszikus-kortárs)

 
- Könyvajánló témánként
 
AZ ÉV GYERMEKKÖNYVE

ibbylogo

<<2016 - 2001>>

 
OLVASNI JÓ-OLVASS TÖBBET!-2014
 
OLVASNI JÓ!-2012

Ajánlott könyvek:

 
MESE ÉS FILM

DIAFILM ÉS ANIMÁCIÓ

 
TERMÉSZETFILM

Természetfilmek

 
ÁTLAGNÉZETTSÉG
Indulás: 2008-11-01
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót