Következő 5 cikk | Előző 5 cikk |
Bemutatkozó |
|
2010.08.30. 17:32 |
Sz. G. Ildikó - óvodapedagógus, könyvtár- és médiatanár - vagyok.
Szülőként és pedagógusként többször tapasztaltam gyermekeink olvasási igényének folyamatos ingadozását és romlását.
A nem olvasás okainak kutatása arra ösztönzött, hogy keressem azokat a megoldási pontokat, melyek betartásával választ kaphatunk arra a kérdésre, hogy az első tíz év megfelelő alapozásával hogyan nevelhetünk olvasó gyerekeket .
|
|
Interjú a könyv szerzőjével |
Szendrei Boglárka |
2010.10.27. 22:45 |
Részlet Szendrei Boglárka: A család szerepe az olvasóvá nevelésben (Szent István Egyetem - Alkalmazott Bölcsészeti Kar - informatikus könyvtáros szak) diplomamunkájából /2010- 04./
"Diplomamunkám (A család szerepe az olvasóvá nevelésben) szakirodalmi kutatása során találtam rá az interneten az „Olvasóvá nevelés megalapozása óvodás kortól kisiskolás korig” című módszertani könyvre, amely dr. Szilágyiné Gálos Ildikó munkája. Kézikönyvében az olvasóvá válás szakaszait, folyamát, annak lépcsőfokait elemzi anyanyelvi, irodalmi és könyvtárpedagógiai szempontból, felvázolva egy lehetséges utat az olvasóvá válás hosszú folyamatában.
Olyan összefoglaló és a családpedagógiára is kiterjedő művel találkoztam, amely felkeltette érdeklődésemet a könyv szerzője iránt. Ezért elhatároztam, hogy felkérem egy interjúra, mert kíváncsi voltam a mű szerzőjének inspirációjára, az olvasáshoz fűződő viszonyára és a család kiemelt szerepével kapcsolatos véleményére."
|
|
A kiadvány kiadója: Szereve Tanulni Közhasznú Oktatási Egyesület |
|
2010.08.30. 18:38 |
Az alapítók célja egy olyan szellemi műhely és európai uniós szemléletű oktatási tudásközpont létrehozása, amely lehetővé teszi a korszerű, és legszélesebb értelemben vett társadalmi integráció kérdéseinek bemutatását, kutatását, oktatását és az erre reflektáló társadalmi párbeszédet.
Az Egyesület célja, hogy szövetségbe tömörítse mindazokat, akik felvállalják az együttműködést a társadalmi integráció kerületi, regionális és országos megvalósításáért, felhasználva a legkorszerűbb pedagógiai eljárásokat a közoktatásban és az élethosszig tartó tanulási folyamat teljes intézményrendszerében.
|
|
Következő 5 cikk | Előző 5 cikk |
|