- Bedő Andrea – Tóth Klára: Online közösségek működése, működtetése
- Bedő Ferenc: Virtuális közösségek tanároknak és diákoknak egy sokat tudó keretrendszerrel
A digitális bennszülöttek képességei: szirtek és szakadékok között járunk
- Gyarmathy Éva: Problémafelvetés – társas és önálló tanulás a digitális korban, bevált gondolkodásfejlesztési módszerek
- Kovácsné Nagy Emese: A Hejőkeresztúri Modell – a tanulói aktivitás és a társas kapcsolatok erősítése heterogén csoportokban
- Polgár Judit: A rendszerben való gondolkodás fejlesztése a sakk segítségével (eszközök, módszerek , gyakorlati tapasztalatok)
“Vágyaink iskolája”
- Kóbor Andrea: Lájksuli
Digitális osztályterem – jó gyakorlatok az alapozó szakaszban
- Ujhelyiné Szeverényi Irma: Örömpedagógia – Egyéni fejlesztés a 21. század osztálytermében
- Benedekné Fekete Hajnalka: IKT tanulókör kisiskolásoknak
- Haba Anikó: Versike program
- Nagy Ildikó: Játékos tevékenységek interaktív táblán az óvodában
- Kis Anita: IKT-s élet digitális tábla nélkül
- Vindics Péterné: Digitális tananyagok, digitális tábla nélkül
IKT eszközök kreatív használata – pedagógusok digitális módszertani ötletei 2.
- Tarczal-Márta Edit: A Magyar Nyelv Napja (XXI. századi képességek fejlesztése 5. osztályban google dokumentumok segítségével, virtuális osztályteremben)
- Vit Olivér: Budapest a térképasztalon – a történelem viharában (Önálló tananyagformálás – diákok terepmunkáján alapuló interaktív térképek tervezése)
- Csobánka Zsuzsa: Semmi (Kortárs irodalom feldolgozása IKT eszközökkel és projektmódszerrel)
- Nagy Ildikó Mária, Ujhelyiné Szeverényi Irma: Egyszerű és nagyszerű (Élménypillanatok a muzsikában IKT eszközökkel támogatott tehetséggondozás az óvodai és gyógypedagógiai nevelésben) (Videó)
- Tóth Anna: Projektmunka a kémiaórán – a levegő témakör feldolgozása (Tanulás digitális osztályteremben – a kooperáció egy lehetséges példája)
Kísérletek környező világunk megismerésére és megértésére
- Nádori Gergely: A természettudományok oktatása a digitális korban
- Koren Balázs: GeoGebra, a látható matematika