OLVASÓVÁ NEVELÉS
OLVASÓVÁ NEVELÉS
//olvasovanevels.gportal.hu/portal/olvasovanevels/image/gallery/1456267852_20.jpg

Az év gyerekkönyve díj

 

KÖNYVAJÁNLÓ

Lehet, hogy egy kép erről: 1 személy, gyermek és szöveg
 
 
 
 
VÁR A KÖNYVTÁR

 

 
- Olvasóterem

 

 
KLASSZIKUS GŰJTEMÉNYEK

 

 
MESE-UNIVERZUMOK

2-10 éveseknek

Kamaszoknak

 
 
IRODALOM ÉS FILM

►Gyermek- és ifjúsági irodalom

►A varázslatos iskolabusz

►Bábfilmklasszikusok

►Klasszikus rajzfilmek

►Diafilm-mesék

 

 
Olvasóvá válás



Folyamata 

Az alapozás szakaszai 

A kiadvány célja

 
Az olvasóvá nevelés megalapozása

Kézikönyv tartalma

 
- CD-módszertár
 
Bemutatkozó

Pedagógiai tevékenység

- Bemutatkozó

 
 
DIGITÁLIS KÖNYVTÁR
 
- Ajánlók

Digitális irodalom

Gyűjtemények

 
- Gyermekújság
 
- Online újság

Könyv és Nevelés

 
BABA-MAMA KLUB
 
- Foglalkoztató

ÖSSZES FOGLALKOZÁS >>

  1. Animációs népi mondókák   
  2. Animációs népi dalok
  3. Animációs versek 
  4. Megzenésített versek
 
GYERMEKEKNEK
 
Gyermekkönyvek kiadói
 
Gyermekirodalom
 
Mesés oldalak
 
TEMATIKUS OLDALAK
 
-Szülők oldalai
 
Pedagógusoknak
 
A MÉDIA VILÁGA
 
-Digitális nemzedék

KONFERENCIÁK (2012-2016)

DIGITÁLIS PEDAGÓGUS KONFERENCIÁK (2012-2015)

 
-Médiatanulmányok
 
-A TV-nézésről
 
--Hatásai

MÉDIAHATÁS TANULMÁNYOK  

 

-A kisgyerek és a tévé
--Óvodás korban
--Kisiskolás korban
--Iskolás korig
--Serdülő korig
-Az „elektromos babysvitter”
--A tévés erőszak hatáselmélete
--A Tv hatásairól
--Az állandóan szóló hatása
--Családi étkezés és Tv
-Egészségkárosító hatásai

 

 
-Médiatudatosság

TANULMÁNYOK

-A gyerekek és a média viszonya

-Miért is ne tévézzen a gyerek?

-Médiaértés és médiafogyasztás

-A médiatudatosság főbb ismérvei

-A tudatos tévénézés

 
HETI-NAPI LÁTOGATÓK

 
OLVASÓI NAPTÁR
2021. Február
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
<<   >>
 
DIGITÁLIS NEMZEDÉK KONFERENCIÁK
DIGITÁLIS NEMZEDÉK KONFERENCIÁK : 2013/ A konferencia programja

2013/ A konferencia programja

  2013.03.24. 17:02

A „Digitális nemzedék konferencia” egy olyan szakmai konferenciasorozat, amely pedagógusok, oktatáskutatók, nevelésszociológusok, pszichológusok, szociális szakemberek, szülők és leendő tanárok párbeszédére teremt lehetőséget, amely párbeszéd keretében azonosítjuk azokat a jelenségeket, amelyek az általunk tanított és nevelt digitális generációra igazak.
Délutáni szekciók:

 

14:15-15:45

Szekciófoglalkozások, műhelyek

Médiatanítás a digitális korban
Szekcióvezető: Horváth Beáta

 

Nagy Krisztina: Médiaélmény, médiavalóság, médiahasználat (A 6-10 éves korosztály médiaoktatásának lehetőségei – műhelymunka)

Magyartanítás a digitális korban
Szekcióvezető: Fenyő D. György

 

Káldos János: ELDORADO, avagy a magyar könyvtári rendszer új lehetőségei

 

Veszelszki Ágnes: Digilektus és netszótár

 

Kruzslicz Tamás: A digitális kommunikáció hatása a középiskolások nyelvhasználatára

 

Vita és beszélgetés – 35 perc

Sulinet interaktív szekció
Szekcióvezető: Tóth-Mózer Szilvia

 

Közösségi tanulás a Sulineten (számítógépes műhelymunka)

A Microsoft eszközei és lehetőségei a tanulási és tanítási folyamat támogatására
Szekcióvezető: Lévai Dóra

 

Bereczki Enikő: Rendszerszemléletű iskolafejlesztés. A Microsoft Partners in Learning for Schools – Innovatív Iskolák programjának bemutatása

Digitális írástudás, interaktív szekció
Szekcióvezető: Főző Attila László

 

Csordás Ildikó: iTEC – tanulói tevékenységek a jövő osztálytermében

 

Kiss Mónika: A sikeres eTwinning projektek titka

 

Főző Attila László: Tanulói (ön)értékelés és Intel Teach Essentials

Digitális iskolák, digitális pedagógusok
Szekcióvezető: Ollé János

 

Páll Viktória, Bajor Lívia: Digitális iskolák – digitális pedagógusok

 

Páll Viktória: A jövő pedagógusképzése az e-learning

   

 

 

Földes Petra: Képnyelven könnyebb… Hátrányos helyzetű fiatalok és a kamera

 

Döme Zsuzsanna: Médiaprojektek a Dr. Ámbédkar Iskolában

 

Részvételi médiaprojektek hátrányos helyzetű fiatalokkal – projektek az ország különböző pontjairól, és vezetőik

 

A bemutatók után beszélgetés, tapasztalatcsere

A „digitális szülő”
Szekcióvezető: Szekszárdi Júlia

 

Salamon Eszter: Szóba álljunk-E egymással?

 

Tihanyi Katalin, Berceliné Sztyehlik Zsuzsa: Hivatalos kapcsolattartás az iskolával online

 

Haskó Tünde: Ahogyan ezt egy szülő látja, aki ráadásul jogász

 
OLVASÓVÁ NEVELÉS

 

 
MONDÓKA- ÉS VERSGYŰJTEMÉNY
  1. Népi mondókák 
  2. Kortárs mondókák 
  3. Gyerekversek
 
VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ
 
GYERMEKTÉMÁK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I. ÉLETKORI SZAKASZ
CSECSEMŐ-, KISGYERMEK- ÉS KISÓVODÁSKOR (0-4)

Mondókák

 
    Babakönyv

2/ KISGYERMEKEKKOR (1-3)

Mondókázó-Verselgető 

Babakönyv lapozók 

 Interaktív fejlesztő lapozók

3/ 'MI EZ' KORSZAK (3-4)

Játékos ismeretszerzés
 
 
II. ÉLETKORI SZAKASZ
ÓVODÁSKOR (4-7)

 

 
ÓVODÁBÓL ISKOLÁBA

 
III. ÉLETKORI SZAKASZ
KISISKOLÁS KORSZAK
 
 

I. BEVEZETŐ SZAKASZ
(1-2. évf.)

ISMERETTERJESZTŐ (6-8)


II. ALAPOZÓ SZAKASZ
(3-4. évf.)

REGÉNY

  SOROZATOK

ISMERETTERJESZTŐ (8-10)

 
IV. ÉLETKORI SZAKASZ

KISKAMASZKOR (9-12)

  1. Klasszikus és kortárs ifjúsági irodalom
  2. Meseregény
  3. Mondák - legendák - civilizációk
  4. Vissza a múltba - regényes történelem
 
V. ÉLETKORI SZAKASZ
KAMASZKOR

CSAK KAMASZOKNAK (klasszikus-kortárs)

 
- Könyvajánló témánként
 
OLVASÁSI SZOKÁSOK

„Nekik való szövegekkel kellene szíven-lelken trafálni a gyerekeket

 
AZ ÉV GYERMEKKÖNYVE

ibbylogo

<<2019 - 1989>>

 
OLVASNI JÓ-OLVASS TÖBBET!-2014
 
OLVASNI JÓ!-2012

Ajánlott könyvek:

 
TERMÉSZETFILM

Természetfilmek

 
ÁTLAGNÉZETTSÉG
Indulás: 2008-11-01
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót